Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cieke
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:30, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
przed 22
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Julia
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:36, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jakoś w czerwcu (tylko nie 25 i 26)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hannahh
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 2:10, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tylko nie 23 czerwca !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juleczka0089
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:36, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja tez mysle ze najlepiej szybko to zrobic w nast tygodniu i po sprawie. ile to zajmnie ta praktyka?jeden dzien? bo nie dluzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magda
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:56, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie mam taką propozycję jeden 23 czerwca, a drugi 28 września, spotkanie organizacyjne 14.06 po egzaminie z inżynieryjnej.
Jak komuś bardzo nie pasuje żaden termin to piszcie, bo w poniedziałek idę do pana Jankowicza ustalić.
Pozdrawiam
Magda K.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oolus
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 16:46, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ale 23 czerwca w sobote? Nie lepiej już 25 czerwca w poniedziałek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magda
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:15, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Byłoby lepiej ale już zaczynają się praktyki z inżynieryjnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mona969
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:31, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
mi nie pasuje i z tego co widzę wielu osobom również nie pasuje 23 czerwca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
emi
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:42, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magda
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:11, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja wiem że paru osobom nie pasuje 23 ale może ten wrześniowy byłby dla Was dobry??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karolina
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NT
|
Wysłany: Czw 21:46, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
dla mnie 28.09 ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magda
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:21, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ze względu, że ciężko jest o termin odpowiedni dla wszystkich inaczej dogadałam się z Panem Jankowiczem.
W poniedziałek pójdę do niego po wszystkie materiały i dowiem się wszystkiego, rozdam starostom grup materiały i każdy zrealizuje te praktyki w czasie kiedy mu pasuje, ale do końca września to musi być zrobione. Daty oddania ustalę w poniedziałek.
I teraz moja prośba, żeby z każdej grupy jedna osoba do mnie się zgłosiła po te materiały w przeciągu następnego tygodnia.
Pozdrawiam
Magda K.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magda
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:56, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Informacje dotyczące praktyk:
1. Mam już wszystkie materiały od Pana Jankowicza proszę przedstawicieli grup o zgłaszanie się do mnie w tym tygodniu.
2. Temat projektu jaki mamy oddać to "Fotointerpretacja i uczytelnienie zdjęć lotniczych"
3. Teren jaki nas obowiązuje to Mydlniki Rząska
4. Na materiałach jakie dostaliśmy nic nie piszemy i mamy je oddać w dobrym stanie, wraz z projektem.
5. Grupa do jednego zdjęcia ma liczyć 5-6 osób, w zależności od liczby osób w grupie tak żeby 3 góra 4 podgrupy się utworzyły.
6. W koszulce ma być: kalka, materiały jakie otrzymaliśmy, sprawozdanie.
7. Zadanie polega na porównaniu zdjęcia jakie otrzymaliśmy z sytuacją jaka jest aktualnie w terenie. Wysyłam Wam mapki żebyście mogli rozeznać się w terenie, gdzie obszar przedstawiony na zdjęciu się znajduje. Idziemy potem w to miejsce, przykładacie do swojego zdjęcia kalkę i na niej wrysowujecie nowe budynki, jak nie ma to nazwy ulic, wszystkie zmiany jakie nie są uwzględnione na zdjęciu, zaznaczacie w którym kierunku spadek terenu oraz kierunek północy.
Wszystko to wnosimy na kalkę, na zdjęciu nic nie zaznaczamy.
8. Pan Jankowicz przyjmuje prawie codziennie od 11, dla pewności jeżeli ktoś ma jechać specjalnie to napiszcie do niego maila czy będzie. Dobrze by było jak by większość oddała to do końca czerwca.
9. Mapki do orientacji:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Magda K.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|